Wednesday, August 7, 2013

Random

终于我的病有起色啦!
还好不影响我金马伦之旅!
希望不下雨!

唉。。原本今天想到吉隆坡转一转, 可老妈说他懒惰,没有目的的逛街她不要~~
啊哟,女儿我也不时常在这里,大家一起逛街不是很好吗?
所以呢,我今天还是继续呆在家养病吧~
正在追草民县令。。。当然又是我喜爱演员做的啦~


 Wait for me,I'm coming!^^



2 comments:

  1. Hey, Catherine.
    I also at Cameron Highlands yesterday...
    haha... too bad can't see you there...
    nvm, take rest and take care...
    (^^,)

    ReplyDelete
  2. Oh hi~
    that's so unlucky isn't?haha...
    I saw your photo dy...^^
    long time didnt see you dy...
    All the best ya~

    ReplyDelete