Saturday, October 10, 2009

自助大餐


昨天,我们就在二舅家享用晚餐。喏,这两排桌子摆满了丰富的菜肴,真让人垂涎三尺。这是因为二舅不想在好运请酒了,所以就在家搞了一个自助餐,大约有二十桌吧。我们边吃边观赏大银幕,唉唉,我一直看到诗恩表哥和文芯姐深情接吻,感觉怪怪的~虽然电影的接吻戏我看都看腻了~
噢,这是舅母、培玲、大姨唱卡拉ok的一幕啦。培玲经过我们车轮战的盛情邀约之下,才答应启开她的“金嗓子”的哟!过后她还独自高唱一曲「老鼠爱大米』嗯,声音柔柔的~甜甜的。呵,后来舅母越唱越high,声音大声的震耳欲聋,犹如轰轰焦雷,我一点也不夸张!
诗恩表哥和他的朋友们在“饮胜”,被我瞄到,顺道拍下来的....他们好像玩得不亦乐乎哦~过后他们也跑去唱卡拉ok,其中一个女子唱的太棒了,好像歌星那样,余音绕粱,简直动人心弦~^0^

你们想,这些时后在干些什么呢?哈哈,我穿梭人群,找些镜头来拍!(虽然我拍照技术不好,哎~诗恩表哥的朋友其中一个是从事摄影的,真想向他请教....不过他好象很静,我又是怕和陌生人交谈的哪种...o.0)拍闷了,我就看书打发时间........


4 comments:

  1. Same as me.....sometimes I went to others' party or wedding ceremony.....I am sure that I will bring along a book with me......in helping me to pass time easily....>_<.

    ReplyDelete
  2. Oh,really?My mom always said I AM THE ONLY ONE in the world who will bring book along to someone's party!haha....I'm going to tell my mom....

    ReplyDelete
  3. But my parents say the method I carry out......is not very good....coz it does not show respect to the ceremony o.....but I still think that my way of doing is right >_<.

    ReplyDelete
  4. ya,time is precious right?I just want to spend my time wisely to do the things I like though it's a little bit selfish,but I will die if I have no books in my hand!!*o*

    ReplyDelete